Hledáme posilu do našeho týmu zákaznické podpory. Budete zodpovědný za vyřizování dotazů zákazníků, práci s interními systémy a reporting. Pokud Vás baví pomáhat ostatním a máte rád dynamické prostředí, ozvěte se nám!
Co bude Vaší náplní práce?
- Podporovat zákaznický servis (žádný prodej ani cold calls Vás u nás nečekají).
- Vyřizovat obecné požadavky a dotazy týkajících se služeb a produktů naší společnosti.
- Pracovat v našem interním systému a aplikacích s možnost přispět k jejich dalšímu rozvoji.
- Reporting a k tomu přidružená administrativa.
- Informační podpora zprostředkovatelů a konzultantů.
Jak si představujeme ideálního kandidáta?
- Dokáže bez problémů pracovat v balíčku MS Office (Word a Excel) na uživatelské úrovni.
- Velkou výhodou pro Vás bude zájem o oblast investičních produktů a zkouška dle zákona o podnikání na kapitálovém trhu.
- Jste komunikativní, pečlivý, zodpovědný, máte logické uvažování a empatii.
Co Vám na oplátku nabídneme?
- Příjemné a moderní prostředí na pražských Dejvicích s neformální, přátelskou atmosféru a maximální podporu od kolegů a nadřízených, kteří Vás provedou adaptací.
- 6 týdnů dovolené.
- Až 20 700 Kč ročně jako stravenkový paušál (90 Kč za každý odpracovaný den).
- 12.360 Kč ročně do Cafeterie.
- Multisport karta.
- Možnost masáží na pracovišti.
- Ergonomická pracovní místa.
- Prémiovou kávu v kanceláři zdarma a pravidelné akce (grilování, teambuldingy, firemní snídaně) + ocenění za životní výročí (narozeniny, svatba, narození dítěte atd.).
- Motivační systém odměňování (bonus ke mzdě).